torsdag 24. mars 2011

Here we go again...


Det ser ut som om dette begynner å bli en vane hver vår.
Jeg forelsker meg hodestups.
I en sykkel.

Denne gangen er det en Bella i dus rosa fra Beg jeg har lagt min elsk på.
På http://begbicycles.com/ (som er en utrolig vakker nettside) kan man se flere av syklene. Men jeg og Bella tror jeg ville blitt gode venner.

Ah, sukk. Bella Bella, ditt navn snakker sant. Du er vakker!!



Bella kommer i mintgrønn også, ikke dum farve det heller!

Her hjemme er vi endelig ferig med oppussingen av badet! Det mangler bare noen knagger på veggene, så er vi i boks. Jeg skal prøve å få til noen bilder. Linsen på Canon kameraet vårt ble ødelagt for noen måneder siden, derfor har det ikke blitt så mye bilder i det siste. Forhåpentligvis får vi skaffet oss en ny linse snart!

4 kommentarer:

turid sa...

åh. vakker. Jeg skal ønske meg en ny sykkel til 30-års dagen (ennå 2 år til... slik at folk kan spare.. hehe) Denne er jo nydelig..

Løvinnen sa...

Utrolig fin!!! *ønske seg*

hildegunn sa...

Nydelig :)

Rakel sa...

Så fin den var! :)