tirsdag 1. mars 2011

Oscar

Så du Oscarutdelingen? Jeg sov mens det foregikk, men hadde stor glede av at Glamourbibliotekaren hadde sett showet og skrevet i detaljer på bloggen sin hva som skjedde. Og som alltid er det gøy å se hva stjernene hadde på seg. Hvilke kjoler var fine, hvilke var katastrofer.
Min favoritt på den røde løperen var Michelle Williams. Klassisk og flott, ikke så mye "dall" som Oscarkjoler fort kan ha. Også synes jeg hun er så fin med kort lyst hår.

Hun minner meg om en ung Mia Farrow i Rosemary`s baby.

Mandy Moore (hvem er det?) hadde en fantastisk kjole.

Også er det gøy når noen viser masse personlighet, som Florence Welch fra Florence and the machine.

Men hva er dette? Cruella Deville?

2 kommentarer:

nadja sa...

Jeg eeeelsker MW, og vurderer sterkt å klippe meg hver gang jeg ser den stilige dama. Og hver gang jeg ser Mia også. Michelle var nydelig i den hvite kjolen.

fru winther sa...

Michelle Williams var min favoritt også, hun var nydelig <3. Og så likte jeg Kate Blanchett også, selv om kjolen hadde litt sånne dosete-elementer...Nadja, jeg tror du hadde vært superfin med sånn sveis (hildegunn).