fredag 25. mars 2011

På ønskelista

Mest av alt øsnker jeg meg vår! Idag snør det tett i Trondheim, og jeg lengter etter vår og grønne trær.


Min favorittneglelakk i vår tror jeg blir disse to. Jeg har lagt min elsk på den korallfarvede.

Og til sykkelen jeg ønsker meg så veldig akkurat nå tenker jeg at denne kjolen ville matchet perfekt.

Nye solbriller er deilig på våren, og disse fra Noa Noa matcher både håret mitt, neglelakken og sykkelen jeg ønsker meg.

Idag luktet jeg på Daisy eau so fresh, og den var nydelig. Jeg er veldig glad i den første Daisy parfymen som kom ut, det er min vår og sommerparfyme, men denne var hakket mere spennende. Jeg tror Peter vil like denne, siden han liker Daisy på meg;-)

3 kommentarer:

Prinsesse rosa sa...

Hvis noen tenker å løpeog kjøpe Chanel neglelakk, så kan jeg tipse om at Depend neglelakk til 19 kroner har den samme korallfarvede lakken. Helt lik!

nadja sa...

Nydelige vårlige ønsker og godt tips! 19 kroner liker vi.
P.S. Nå vil jeg se deg snart, for jeg er nemlig glad i deg også!

turid sa...

Oo, den må jeg lukte på. Har sett den litt her og der på taxfreen og i Italia. Jeg kjøpte nettopp en helt fantastisk duft fra Kenzo som heter 10:10 AM in Sicilia. Den er frisk og middelhavsk, med toner av sitrus, furuskog og salt, varmt hav. Mmm...