tirsdag 16. august 2011

Min høst


Slik vil jeg møte høsten, i en god kåpe på deilige kjølige dager, og med notatboken og kameraet med meg.
Med uendelig mange kopper med te, og med deilige luer og skjerf. Syklende under oransje trær med den lave høstsola varmende mot ryggen. Med telys og pledd inne på regntunge kvelder, etter å ha fått i seg varmen med en varm dusj med deilige såper.
Og episode etter episode av Gilmore Girls, det er en serie jeg bare ser på høsten. Den gir meg gofølelsen.

Jeg romantiserer høsten, men det er for meg den fineste tiden på året. For meg er høsten tid for ro, ettertanke, planlegging av julegaver, koselig innetid og kreativitet.

Hvis du vil se hvilke produkter jeg har valgt i denne collagen kan du gå inn på min Polyvoreside her:
Min Polyvore side

3 kommentarer:

Marianne sa...

Hørtes ut som en helt heeerlig høst :)

Stine sa...

Ja, ikke sant. Håper du også får en fin høst!

Anonym sa...

Det ser ut som en fin hoest! En saann en kunne jeg ogsaa tenke meg. Akkurat her jeg bor er det dessverre ikke saa mye hoest aa snakke om.