torsdag 26. mai 2011

Pip Pip

Jeg er veldig glad i det aller meste fra Pip studio, og har ønsket meg kopper og kar derfra til bursdag og jul.
Da vi pusset opp leiligheten insisterte jeg på at vi skulle ha Pip tapet på soverommet, og jeg er så fornøyd med resualtatet. Vi har en fontvegg over senga, og det er som å sove i en florlett blomstereng fyllt med roser og sommerfugler. Kasper er veldig glad i å telle sommerfuglene og fortelle om blomstene på tapeten. Nå skal vi ommøbelere litt på stua, og jeg vurderer å få inn noen Pip elementer der også. Men for ikke å overdrive med den tapeten vi allerede har, så vurderer jeg denne.

Gult er en farve vi ikke har mye av hjemme, så jeg tenker at det kan bli et morsomt innslag av farve. Jeg tenker ikke å tapetsere en hel vegg med denne tapeten (vi har ikke vegger som egner seg for tapet på stua), men bruke den på skuffene på et skrivebord jeg skal pusse opp, og lage en stor tavle med tapeten på som vi henger på veggen. Også liker jeg å bruke tapet som bakgrunn på bilder jeg rammer inn. Tapeten finnes med andre bakgrunnsfarver også, så jeg vurderer litt frem og tilbake nå. Hva synes du?

MItt siste tilskudd i Pip samlingen er 4 slike tekopper. Jeg elsker dem! Jeg bruker dem både til te og kaffe, og de er de beste tekoppene jeg noen gang har hatt. De er så gode å holde og drikke av, og ikke minst nydelige å se på. Det er ren nytelse, rett og slett.

Også matcher de denne fantastiske tekannen jeg fikk i julegave av Hildegunn. Den er nydelig.

Pip pip!

4 kommentarer:

hildegunn sa...

Shempefint!Jeg liker gult,og heier på den. Så mye god energi i den fargen.Jeg har to sånne rosa tekopper,og liker dem også kjempegodt. Vurderer å kjøpe to til ;)

Prinsesse Rosa sa...

Jeg tror også at gult kommer til å bli fint. På Pipstudio.com koster tapeten mindre enn å kjøpe den i Trondheim.
Vi planlegger å bygge daybed i karnappet, og jeg er i full gang med ideèr og skisser.
Slike prosjekter gir meg energi.

Anonym sa...

Så nydelige kopper! Tapeten er også veldig fin, men selv ville jeg nok vært litt forsiktig med å bruke mye gult - det er ikke en av mine favorittfarger, men det blir nok kjempefint sånn som du har tenkt til å bruke den.

Jeg liker så godt når du skriver litt om interiør, for jeg liker så godt stilen din. Leser gjerne mer om det :)

Prinsesse Rosa sa...

Tusen takk:-) Vi holder på med litt oppussing hjemme, så du skal ikke se bort ifra at det blir litt flere interiørinlegg.