tirsdag 9. februar 2010

Drømmer om sommer


Hele kroppen skriker etter å slippe lag på lag med ulltrøyer, ullstrømpebukser, votter og lue. Jeg er ikke typen som drar til "syden" på vinteren, neida, jeg mener at er man fra Norge så holder man ut vinteren;-) Men iår leeengter jeg virkelig etter sommer, varme kvelder, hvitvin, ballerinasko og sommerkjoler. Etter solkysset hus og lukten av kokos, lette sommerparfymer og solkrem.
Etter å sykle i kjole og kjenne vinden i håret, jordbær og fløte og bading. Også blir folk generellt gladere på sommeren, og det smitter jo over fra person til person og gjør stemningen bedre.
Det er heldigvis ikke lenge igjen nå.


Det blir deilig å ta fram sykkelen igjen, og kanskje får jeg en ny i bursdagsgave? (hint hint hint....)


Å sitte ute på cafè med store solbriller og titte på folk er så koselig. Og is, masse is!


I sommer fyller jeg 30 år, og en flott kjole skal jeg feire i, det er sikkert og visst!

4 kommentarer:

hildegunn sa...

Åååååå, jeg lengter så jeg blir helt gæææærn! For noen deilige sommerlige bilder. Sukk...lurer på om jeg ikke må ta et glass rosévin på pur trass snart;)

vigdis sa...

*jonathan og jeg lengter også etter sommeren! vi ligger på sofaen med 40 i feber (jonathan), og kikker ut på snøen som daler ned. vi ville heller sett på grønne blader og sol! fin kveld til deg*vigdis

Stine sa...

Vigdis: God bedring til Jonathan! Ha en fin kveld du og:-)

Hildegunn: Jupp, cava og rosèvin har jeg og veeeldig lyst på. Og sitronpai, helst Jamie Oliver sitron og lime pai, nam nam nam.

nadja sa...

ååååå, stineeee, du er så fin i blomstrede sommer kjoler, burde gått i de heeeele året.nå blir det vår snart. snart!