tirsdag 24. november 2009

Botanics



Endelig har Boots apotekene kommet til Norge! Alliance apotek har blitt Boots apotek, og de har så mange bra produkter! Jeg er stålende fornøyd med at det ligger Boots bare et steinkast fra nyleiligheten i Trondheim.
Boots apotek fører blandt annet Botanics hudpleieserie, som er utviklet i samarbeid med Botanisk hage i London. Botanics bruker de reneste planteekstrakter i konsentrasjoner som gir dokumenterte helse- og skjønnhetseffekter. Resultatet er at produktene både er naturlige og effektive. Idag kjøpte jeg ansiktsrens, peelingkrem og en dagkrem fra Botanics, og det lukter så godt! Pluss at huden blir babymyk.

2 kommentarer:

nadja sa...

er du klar for trodnheim?:)

Stine sa...

Hei! Jupp, nå kommer vi snart oppover! Jeg har vært sengeliggende i 5 dager, så det har gått litt treng her, men på fredagen kommer vi! Jeg gleder meg villt:-D