onsdag 3. juni 2009

Sykkel til Kasper...etterhvert

Det finnes så mange fine sykler til barn som ikke er rosa eller lyseblå og med masse dall på. Men, man må andre plasser enn G-Sport og slike butikker for å få tak i dem.

Jeg er veldig begeistret for Like A Bike syklene! De har kjempefin design, samtidig som de er med på å trene balansen hos barnet. Jeg har sett noen småtroll bruke slike, og det ser kjempeartig ut! God fart får de og, men samtidig har de kontroll på å få stoppet ved å putte føttene ned i bakken.


En annen sykkel, som er for litt mindre barn, kom jeg over på nettet ved en tilfeldighet. Jeg fallt for den søte designen med den røde detaljen på hjulene. Den er designet av Wolfgang Sirch og heter Flix push car. Egentlig en liten bil aldså;-)

1 kommentar:

nadja sa...

jeg vet hvem jeg skal kontakte når unas sykkel tid kommer:)