torsdag 16. juni 2011


Noen rolige dager hjemme med en syk liten pjokk har vært veldig koselig.
Vi har lagt på sofaen og sett Sauen Shaun og tatt lange formiddagshviler og spist is. Og innviet vår nye kosekrok i karnappet.
Pappa og Peter har bygget en daybed i hele karnappet, og det er så fint å sitte der og titte på livet utenfor.
Det er nesten som ha en liten utestue, vår lille sveitervilla midt i byen.
Og når det i tillegg kom gravemaskin og skulle grave masse i bakken utenfor her idag, så var det helt topp syntes Kasper.

5 kommentarer:

fru winther sa...

For et nydelig bilde <3. Og det høres ut som dere har storkost dere, pjusk eller ei. Så bra! Gleder meg til å se nye kosehjørnet!

Prinsesse Rosa sa...

Tusen takk! Det er mye lettere å ta bilde av en småpjusk 3 åring enn en frisk en...;-) Jeg tror dette bildet havner i ramme på bildeveggen jeg holder på med i karnappet.
Vi må snart ha et kaffeslabberas! Når reiser dere til Sverige? (Jeg har nemlig barn og mann fri fra 2 juli!)

fru winther sa...

Det vil jeg tro ;). Og det fortjener definitivt å havne i ramme. Vi drar herfra 26 juli, og drar rett til Hokksund. Der blir det "Camp Wedding" t.om 2 august, og så ørner vi mot Sverige. Trenger sikkert å hente oss inn igjen etter heavy bryllupsfeiring + at jeg skal lage en haug med mat til festen også. 3 juli er eneste dag jeg ikke erledig, for det er Olavs bursdag :)

Prinsesse Rosa sa...

Det høres ut som en innholdsrik og koselig ferie:-)
Jeg blir hjemme hele sommeren, så vi skal nok få til et kaffeslabberas...kanskje til og med en kveld med vin?

fru winther sa...

Wuhu, herlig!