onsdag 27. april 2011

Dagens duft

Denne påsken begynnte jeg å bruke Annick Gautal Eau d`Hadrien, den passer godt til denne vakre årstiden med sine sitrusnoter og varme duft. Jeg trodde ikke jeg likte sitrusdufter, men det var før jeg oppdaget denne. Den åpner med mye sitrus, den kan nesten lukte litt sitronduftende oppvaskmiddel. Det er ikke det lekreste man kan dufte av, men etter et minutts tid på huden blir den rundere, varmere og helt nydelig.

Eau d`Hadrien er en av Annick Gautals mest populære dufter, og kan brukes av både kvinner og menn. På meg utvikler den seg til å bli en veldig feminin duft, men på en mann kan det hende at den utvikler seg anderledes. Jeg får teste den på Peter...
Parfymeflaskene til Annick Gautal er veldig fine, jeg liker den klassiske designen og silkesløyfen. Den gjør seg absolutt godt som pynt på badet i tillegg til å være en fantastisk duft.

Toppnotene er siciliansk sitron, og hjertenotene er cypress og grapefrukt.

Ingen kommentarer: