lørdag 19. februar 2011

Variasjon


Denne helgen går det i alt fra Rihanna til Händel på musikkfronten. Ingen kan påstå at jeg er ensformig i musikksmaken, haha.
Jeg har rolige helgedager hjemme hos mamma og pappa. Lillegullet på hyttetur med bestefar, tante Kari og søskenbarn Tora. Og Peter er på jobb og får nye Sportsbua oppe og går.
Jeg koser meg med Mokkabønner, et glass vin og Graham Norton show på tv. Graham Norton kan få meg til å le så magemusklene verker.
Imorgen skal jeg ha hjemmespa på det fine, nyoppussede badet til mamma og pappa. Det blir godt med deilig selvpleie etter snart 2 måneder sengeliggende. Legger skal barberes, føtter i forbad og håret kures. Endelig er formen såpass ok at jeg kan bruke energi på å pleie megselv. Da er ikke tilværelsen så ille!

1 kommentar:

Turid sa...

Graham Norton er magekrampe-morsom. Mokkabønner og rødvin hørtes heller ikke feil ut.