fredag 25. februar 2011

Vårfornemmelse


Idet jeg snakket varmt om hvor deilig det kjennes ut med våren rett rundt hjørnet og flekkvis bar asfalt, så setter det igang å snø. Jeg må le! Men, det er ikke lenge igjen. Nå må bare VM se til å bli ferdig, så man slipper å høre om ski!
Om 60 dager regner jeg med at jeg kan ta min kjære Belleville sykkel opp fra vinterdvalen i kjelleren. Lykke!
Med vår kommer behovet for fornyelse, og denne våren kjenner jeg det spesiellt godt etter mange måneder hvor jeg har vært veldig syk og fått min dose sykehus for en god stund. Nå kjenner jeg at formen er litt bedre, og det er ubeskrivelig godt.
Da er det jo utrolig flott at Noa Noa sin vakre vårkolleksjon har kommet i butikkene. For min del blir det nettshopping for å spare på kreftene, men det er så spennende å gå og vente på pakke i posten!


Nye støvler trenger jeg strengt tatt ikke (og har ikke tenkt å kjøpe nye...), men disse fra Noa Noa var utrolig søte! Støvler og kjole er veldig vår synes jeg. Og når de er så flotte som disse blir man både praktisk og søt.


Nydelig veske, denne synes jeg er så fin at jeg vil henge den på veggen.


Denne må jeg seriøst vurdere. Nydelig!


Et lite inspirasjonsbilde fra forrige mpneds Homes and Antiques magazine. Dette bilder git meg tonnevis med inspirasjon til både klær og innredning hjemme.

2 kommentarer:

Turid sa...

Kjære Stine,
Jeg er glad for å høre at du føler deg bedre. Våren er like rundt hjørnet - jeg ser at krokusen begynner å stikke opp fra jorden! Nydelige bilder du hadde lagt ut - nostalgisk stemning.
Jeg sender deg masse frisk og oppmuntrende energi og håper at formen din nå bare blir bedre og bedre.
Klem, Turid.

Proinsesse Rosa sa...

Tusen takk, kjære Turid:-)