fredag 29. oktober 2010

Keep smiling


Fredags morgen. Kaffen er drukket opp og min lille gullunge er levert i barnehagen. Ute regner det, inne er det varmt.
Jeg har på koseklær fra House Doctor og hører på Miike Snow som synger om Silvia.
Jeg har vært våken i 3 timer, og allerede sett Ok Go! musikkvideoer utallige ganger med gullungen, og ledd hver gang de gjør noe morsomt. Og det gjør de hele tiden.
Jeg tenker på hva jeg skal gjøre i helgen. Planen er å koke en stor gryte grønnsakssuppe hvor jeg har kuttet opp hver lille grønnsaksbit mens jeg hører på Bluesasylet på radio. Mens jeg har på ansiktsmaske. Mens jeg tenker på hvilken film jeg skal se når suppa er ferdig. Kanskje det er påtide å se Gentlemen perfers blondes med Marilyn Monroe? Det er jo tross alt november på mandag, og det er vinterfilmen min.
Keep smiling, det skal jeg iallefall prøve å gjøre.

1 kommentar:

nadja sa...

Åååååå for ett herlig innlegg Stine. Du fikk i alle fall meg til å smile!