mandag 26. juli 2010

Noa Noa høstkolleksjon 2010

Nå har jeg tatt en titt på høstnyhetene fra Noa Noa, og førsteinntrykket var at det var ganske ...blasst? I årets høstkolleksjon er det mye mørke og lyse gråtoner, bruntoner og mørk blå. Det er noen få innslag av grønn og lys rosa. Men i sammenligning med fjordårets høstkolleksjon er denne høsten mye mere dempet i utrykket, med lite bruk av mønster. Sånn sett synes jeg høsten 2009 var mye sprekere. Men jeg greide å finne noen favoritter, og gleder meg til å se hvordan julekolleksjonen til Noa Noa blir iår.


Nydelig silkekjole! Denne skal jeg ha, om jeg så må ringe rundt til alle Noa Noa butikkene i hele landet;-)


Klassisk Noa Noa kjole som kan brukes år etter år. Kjempefin til tykke strømpebukser og støvler på høsten/vinteren, og med en fin strikkejakke over. Dette er en super "kose seg med tekoppen" kjole. Eller "rusle tur i parken" kjole.


Årets støvler kommer i lys lilla og grått. Ifjor var de er grønnt, rosa og svart. Jeg liker disse duse lilla i årets kolleksjon.


Det er mye fine accessories som kommer i butikkene nå. Denne blomsten kommer både i hårbøyle og som nål/hårpynt.


Denne gråfarven går igjen i mye av plaggene i høstkolleksjonen. Kjempefin høstjakke. Jeg liker halsen spesiellt godt.

Ingen kommentarer: