onsdag 17. februar 2010

Full fart

Det merkes at Kasper nærmer seg 2 år. Det merkes i volum, vekt og støy. Og i enorme mengder artige daglige hendelser. Han har oppdaget Fantorangen, sauene Timmy og Shaun, Musti og Postman Pat. Og han har oppdaget at møbler er artige å klatre på. Og som han klatrer. Vi må ha øyne i nakken for tiden for å følge med på alle krumspringene han gjør i heimen. Plutselig sitter ha på stuebordet og hoier. Eller står i den nye go`stolen og titter på bilene utenfor.


Huhei som det går!


Å sjarmere damene med boybandmoves tror jeg ikke han har plukket opp fra sin far. Så jeg aner ikke hvor dette kommer fra;-)
Det ser ikke ut som om Tora er videre imponert, men jeg synes han er dødssøt!


En veldig konsentrert Kasper titter på barne-tv.


Og her er den nye røde stolen som er kjempemorsom å klatre i! Eames gyngestolen fungerer som kombinert klatrestativ og humpedisse.

4 kommentarer:

Kari-Anne sa...

Herlig stol og herlig liten 2 åring!;))

nadja sa...

HAN ER SKJØNN! Må se han snart!

hildegunn sa...

Lille snuppebass! Han er meg en herlig liten (stor)fyr! Nå kommer jo A1 med ny cd også, så det er kjempehåp for boyband-framtiden hans;)

stin sa...

Så stor og fin gutt!!! Han har forandret seg sånn, han er blitt mere mammalik, synes jeg!