tirsdag 29. desember 2009

God jul!

Her i gården er vi proppa fulle av julemat og marsipan, og jeg har tilbrakt store deler av dagene i pysjen. Det finnes ikke noe diggere enn pysjen! Juledagene har vært rolige, og det har vært godt å få sovet mye. Jeg elsker jul, og er allerede igang med planleggingen av neste års feiring, da i nyleiligheten med stort spisebord og julepynt til knærne. Jeg var på nære nippet å begynne julepynthamstringen på IKEA idag, all julepynt var satt ned til 10 kroner! Men vi lever i kofferter hos mamma og pappa ennå, så et lass med julepynt på toppen av det er det siste vi trenger nå. Jeg småløp ut fra IKEA med en rullegardin under armen og en pakke filtknotter og var ganske stolt av megselv som greide å holde meg unna salget...

Vi (pappa og Peter that is...) er godt igang med byggingen av det nye kjøkkenet, og vi begynner å se konturene av en beboelig leilighet snart. Imorgen kommer rullegardinene opp på soverommene, og den svære sengen vi har kjøpt er allerede på plass. Det kribler i fingrene og magen etter å flytte inn på ordentlig!

Ingen kommentarer: