søndag 20. september 2009

På trege dager...

...trenger man noe å drømme seg bort i, noe å glede seg til. Idag har jeg ikke vært i form i det hele tatt, og Peter og Kasper har vært hos bestemor og bestefar i Ski, så jeg fikk en alenedag på sofaen. I tillegg til store mengder te med vanilje, kamomille og honning, så har jeg lett etter nye filmer jeg gleder meg til å se og kjoler jeg kunne tenkt meg å pynte meg i når jeg blir i bedre form.
Denne kjolen fra Coast er helt nydelig!

Nydelige detaljer på denne genseren fra en selger på Etsy.

Denne vil jeg ha!

Og denne filmen gleder jeg meg veldig til, Juliette Binoche er helt fantastisk! Jeg er veldig glad i fransk film, men ironisk npk har jeg aldri vært i Frankrike, noe må gjøres med den saken merker jeg...Peter, vi må på tur snart!!


Trailer ser du her: http://www.apple.com/trailers/independent/paris/

2 kommentarer:

Ingrid R sa...

Den filmen så jeg ifjor, kjempefin film! :-) Har du sett "Paris, je t'aime"? Helt nydelig den og. Aldri vært i Frankrike heller, lurer på om jeg blir skuffet...

Stine sa...

Å, har den gått på kino allerede? Da finnes den kanskje på DVD? Paris je´taime har jeg stående i hylla her, jeg liker den kjempegodt.