lørdag 12. september 2009

Au Revoir Simone

Min kjære søster Kari introduserte meg for dette fantastiske bandet igår, da jeg trengte en fin sang å starte helgen med. Den fine sangen falt i smak, det nye albumet deres ble kjøpt på iTunes og lagt over på iPoden, og nå er jeg hektet. Det var akkurat et slikt album jeg trengte nå, som et soundtrack til den fine høstfølelsen jeg har fått (og forkjølelsen jeg har fått).
Etter litt intens googling og you tube kikking, fant jeg ut at gruppen består av tre jenter med kul stil, jeg er inspirert!
Jeg synes de høres ut som en blanding av Belle and Sebastian og Nouvelle Vague.







Skjekk ut det nye albumet deres Still Night, Still Light på iTunes eller hvor enn du kjøper musikk, og NYT!
Skjekk også ut den fine nettsiden deres: http://www.aurevoirsimone.com/site.html

Ingen kommentarer: