mandag 27. april 2009

For en fantastisk helg!

Vi har hatt en super helg i den fantastiske vårværet. Folk har gått i shorts og t-skjorte, andre i boblejakke, og ei friskus solte seg toppløs i Stensparken, haha. Folk blir litt schizofrene i klesveien når solen endelig titter frem og gradestokken nærmer seg 20 grader. Det er liksom en del av det å være norsk tror jeg, vi blir litt desperate etter sol og varme etter en lang vinter, og blir da litt koko når våren endelig er her.
På lørdagen dro vi ut og hadde bare litt løse planer om hvilken retning turen skulle gå i. Det er som oftest når man ikke legger så store planer at ting blir morsomst. Da har ingen så store forventninger. Vi stakk innom et bakgårdsmarked her på Bislett, og der var det kjempekoselig stemning med musikk og gratis kaker. Og selvsagt secondhand klær, nips og stæsj. Jeg elsker slikt!
Turen gikk videre til et nabomarked på Fagerborg, hvor vi kjøpte kule setetrekk til sykkelen min. Så gikk vi opp til Marienlyst skole hvor det var loppemarked, og var innom NRK og kjøpte is og tittet på Kometkameratene. Det er den beste barne-tv serien NRK noen sinne har laget synes jeg! Jeg og Peter pleier å titte på det på lørdager:-)

På søndage besøkte vi søsteren min, og det var koselig som alltid. Jeg er veldig heldig som har ei så flott søster, som også er besteveninnen min.

Kasper på tur i sine fine sko

Kasper utforsker verden

Bakgårdsmarked på Bislett

På besøk hos søsteren min og hennes morsomme mann

Tora i farta!

Litt slitne søndags kveld, men veldig fornøyde

Ingen kommentarer: